22 Kasım 2014

Kiehl’s Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque, kiehl's ultra facial cleanser,kiehl's epidermal re-texturizing micro-dermabrasion







               Herkese merhaba:) bugün ki cilt temizliği ürünlerindeki en beğendiğim marka Kiehl's den bahsedeceğim.Öncelikle Kiehl's New york'ta 1851 yılında kurulmuş bir kişisel bakım kozmetik firmasıdır.Markanın animal testing uygulamıyor olması benim için gözümde 1 numara olmalarına yetiyor bile:) Bulunduğu iller ve mağaza bakımından sıkıntılı olan bu marka koskocaman Ankara'da bile sadece armada'da bulunuyor.Bu yüzden kendi resmi internet sayfasından istediğiniz ürünleri sipariş edebilirsiniz.(http://www.kiehls.com.tr/) mağazaya gitmenin tek avantajı bol bol tester ürün vermeleri:) ben cildime gerekli olan bütün ürünlerin testerlarını aldım.Maalesef ki bütün nemlendiricileri yüzümde sivilcelenme,yağlanma yaptı.. memnun kaldıgım ömrüm boyunca kullanacağım sadece 3 ürünleri var onlarda;Kiehl’s Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque, kiehl's ultra facial cleanser,kiehl's epidermal re-texturizing micro-dermabrasion.Şimdi size bu 3 ürün hakkında yorumlarımı yazıcam.Yaklaşık 4 aydır düzenli bir şekilde kullanıyorum.Hadi başlayalım...


Kiehl’s Rare Earth Deep Pore Cleansing MasqueMaske, Amazon beyaz kili kullanılarak üretiliyor. Bu beyaz kil sadece Brezilya'daki Amazon Nehri'nin ağzında bulunan Maraj Adası'nda bulunuyor. Kiehl's bu beyaz kil için orayı satın almış. Oldukça değerli olan bu kil'in tükenmesi an meselesi diyebilirim çünkü maskelerden çok fazla mağazaya  gelmiyor.Gelince hemen tükeniyor.Maskenin görevi siyah noktalardan arındırmak cildi fazla sebumdan temizlemek.Ben ilk önce yüzüme peeling yapıp arından nemli cildime bu maskeyi ince bir katman  halinde sürüp 15 dk bekletip daha sonra ılık suyla yıkıyorum.Ve sonuç.. mükemmel.Siyah noktaları derinlemesine temizliyor cildi yumuşacık yapıyor.Haftada 1 kez uygulanmanız yeterli asla vazgeçemeceğim bir ürün bu.Fiyatı da miktarına göre oldukça iyi..

Kiehl's ultra facial cleanser :Jel yapılı,köpüren bir temizleyici.İçinde kayısı çekirdek yağı,avakado yağı,gliserin ve e vitamini var. Bunların olması cildi kurutmayacağını gösteriyor ki gerçekten öyle...Bu ürünü  ben 2 günde bir kullanıyorum cildimi tertemiz hissediyorum.Öncelikle elinize biraz alıp köpürtüp nemli cildinize sürüyorsunuz hiç beklemeden ılık suyla yıkıyorsunuz.Bende sivilcelenme ve yağlanma gibi sorunlar yaşatmadı...Tabiki bütün ciltlerdede yaşatmıcak diyemiyorum ama alınabilir güzel bir ürün.

Kiehl's epidermal re-texturizing micro-dermabrasion : Kiehl's bu ürünü normalde cilt doktorlarının yaptığı  micro-dermabrasion işleminin etkisini evde yapılmasını sağlamak için üretmiş.Ufal taneciklere sahip olan ama oldukça sert tanecikli bu peeling yüzde 30 saniye dairesel hareketlerle cilde çok baskı uygulamadan kolayca uygulanıyor.Daha sonra  ılık suyla duruluyorsunuz.Sonuç olarak cildi ferahlatan derinlemesine temizleyen bu peeling benden tam not almayı başardı.Artım cilt temizliğimde bu peelingden vazçgeçmiceğimi düşünüyorum:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder