15 Ekim 2014

Yves Saint Laurent Rouge Volupte Shine 12 Ruj

                    



           Herkese merhaba:) Bugün size çok sevdiğim bir marka olan YSL'nin bir ürününden bahsedicem:)  Ama ilk önce size bu marka hakkında biraz bilgi vermek istiyorum.Ünlü modacı Christian Dior'un  yanında çalışan Yves Saint Laurent daha sonradan kendine has bir stil yaratıp zerafetiyle tasarımlarıyla herkesi büyülemiştir.Adının telaffuz şekli şöyledir; Yivsenloren. Bu kısa bilgiden sonra gelelim kozmetik ürünlerine... Öncelikle şöyle bir ruj istiyordum ; hem nemlendirsin,hem doğal dursun,hem kolay sürülsün,hem de dudağı parlatsın diye veeeee onu buldum işte karşınızda ysl nin Rouge Volupte Shine serisinden 12 numara.Yorumlara gelicek olursak verdiğim paranın hepsine değicek bir ruj bu.Dudakları inanılmaz nemlendiren, doğal duran böyle karpuz kırmızısı tarzında bir rengi olan bu ürünün benim tüm istediklerimi karşılıyor diyebilirim.Ve sizlerede volupte shine serisinin tüm renklerine bakmanızı öneririm.Bu ürünü sephoradan 98 tl ye almıştım.. Sizde istediğiniz bir mağazadan indirime düştüğünde alabilirsiniz. Hoşçakalın:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder