10 Ekim 2014

Clinique Chubby Stick Mousturizing Lip Colour Balm





Herkese merhaba:) İlk blog yazıma ünlü bir lip balm ile başlamak istedim.İşte karşınızda  clinique chubby stick:) Bloggerlar tarafından çok bahsedilen bu ürünü gidip aldım.Öncelikle dudakların nem ihtiyacını fazlasıyla karşılamasıyla ve verdiği hafif pembemsi rengiyle benden tam not alan bu chubby'leri herkese tavsiye ediyorum.Çeşitli renkleri olan bu sticklerin ben hafif bir gül kurusuna benzer olan rengini seçtim...Sürümü kolay,kokusuz bir ürün olan bu stick verdiğim paranın hepsini hakediyor.Benim gibi çok makyaj yapmayı sevmiyorum, belirgin dudaklar istemiyorum, hemen sürüp dışarı çıkayım diyorsanız ;chubbyler tam size göre:)Bu arada aldığım ürünün renk kodu : jumbo jasmine. Cliniquenin diğer cilt ürünlerini kullanmıyorum.Benim cildim hassas ve alerjik bir yapıya sahip olduğu için bana iyi gelmiyorlar.Ama chubby sticklerinden vazgeçemeyeceğim de ayrı bir konu:) Clinique ürünlerini isterseniz sephoradan isterseniz ykm  den alabilirsiniz   .Fiyatı:59 TL




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder