5 Temmuz 2015

Badeyle ilgili kısa bilgiler:)

                      Herkese merhaba:) evet gördüğünüz  gibi blogda heryerde bade yazısı...Bloğumun ismi bile badesiz asla.Çünkü o benim 3 yaşındaki kızım.Golden retriever cinsi.23 Kilo.Hayatımın atlatamam,yaşayamam dediğim bir anda girdi dünyama.Onun hayatıma girişi beni inanılmaz derecede mutlu etti.Daha öncede 13 yıl terier cinsi bir köpeğim vardı.Yaşlılıktan öldüğü için şimdi onun yerini bade alıyor.Yalnız köpek bakmanın ne demek oldugunu ben bade de anladım.Çünkü goldenlar kadar sevimli goldenlar kadar hareketli bir köpek ırkı daha bilmiyorum.
                       Şimdi gelelim badenin fotolarına işte bu benim kızım,herşeyim :)
                                                         
                                   Bir sürü fotosu var ama bu ikisini ekleyeceğim
Bade yi burda çekerken ilk önce kemiği uzattım ama vermedim ilk fotoda onun ifadesi var 2. fotodada kemiğini verdim onun mutluluğu :)


                              


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder