5 Temmuz 2015

Favori rujlarım :)

            Herkese merhaba :) Ramazanın gelişi ile niyetli olduğum için bayadır bloğumla ilgilenemiyorum ama artık oruca alıştım tam hız geri döndüm bloğuma.Bugün size favori rujlarımdan bahsedicem.Makyaj da benim vazgeçilmezim rujlarımdır.Dudaklarım kalın ve büyük olduğu için onları ön plana çok çıkarmak istemiyorum.Bu yüzden daha açık renkli biraz da yağlı rujlar benim tercihlerim arasında.Bir rujda olması gerekenler  benim için ; besleyici vitaminler,Yağlı bir yapıda olması,Dudağı hemen kurutmamasıdır.Arkadaş çevrem çok iyi tanır bir kozmetik reyonuna gitsek kesinlikle hemen bir tane ruj alırım böyle bir huyum yüzümden ev ruj doldu:) Bu yüzden sizlere içlerinden en çok kullandıklarımı tanıtmak zorundayım.Hepsini tanıtmaya kalkarsam inanın sayfalar sürer:( Şimdi gelelim rujlarımıza.Fotoğrafta kolay anlayabilmeniz için hepsine numara verdim ve 2 türlü çekim yaptım flashlı, flashsız...

                           





1.Alıx avıen lıp stıck no:23 : Her zaman benim favorim olan bu ruja bayılıyorum kremsi yapısı ve gün boyu nemlendirme özelliği ile harika bir ruj.Renk olarak dudağın hafif soluk durmasını sağlıyor bu herkesin hoşuna gitmeyebilir ama soluk duran bir dudak siyah göz makyajlarıyla çok güzel duruyor.Fiyatı da çok uygundu bir daha alırmısınız derseniz kesinlikle alırım.

2.Essence no:12 : Yanlış hatırlamıyorsan essence markası gratislerde satılıyor.Gratise bir şey almaya girdiğimde bu rujuda denemek istedim ve rengi çok hoşuma gittiği için hemen aldım.Fiyatı çok ama çok uygundu.Dezavantajları olarak dudağı kurutuyor,nemlendirmiyor.Tek güzelliği rengi ve fiyatı maalesef:(

3.Yves saint laurent rouge volupte shıne No:12 : Sephora mağazasında gezerken aşık olduğum bir ruj bu:) Bu ruj için ayrı bir yazı yazdım onu da okuyabilirsiniz.Detaylı bir şekilde anlatmıştım.O yüzden geçiyorum bunu:)

4:Golden rose no:107 :Bir gün avm gezerken golden rose mağazasına gözüm takıldı gittim tüm renkleri denedim içlerinden en çok bu rengi beğendim.Hafif gül kurusu tonlarında olan bu ruj dudaklarda kalıntı bırakmıyor ve yağlı yapısıyla hoş duruyor hepinize tavsiye ediyorum:)

5:NOTE no:12: Ykm de gezerken bu markaya rastladım.Nihat odabaşının çıkarmış olduğu bu markayı biraz bilgi edindikten sonra  bu ruju aldım.Çok nude bir renge sahip olan bu rujun nemlendirmesi ve rengi çok hoşuma gitti gül kurusu tonlarında ve fiyatı çok iyi olan bu ruj favorilerim arasında.

6:Flormar supermatte no:209:  Pembe tonlarının en hoş uyum çerçevesinde oluşturulan bu rujumu çok seviyorum hatta bitti biticek :)Nemlendirme özelliği çok başarılı olmasada dudağı kurutmuyor.

7:Clınıque chubby stick intense 06 roomiest rose: Chubby sticklere hayranlığımı bloğumda uzun bir yazıda anlatmıştım.Chubbylerin birde intenseleri çıkmış yani daha çok renk verme ve daha çok nemlendirme özelliğine sahipler.Ben bütün renkleri denedim hoşuma giden roomiest rose oldu:)

8:Flormar revolution perfect lipstick r12 : Flormarın rujlarını seviyorum tabi sadece renklerde başarılılar.Fuşya renginde bir ruj arıyorsanız bu sizin tam istediğiniz bir ruj olucaktır.Yanlız dudağı kurutuyo.Ben vazgeçemediğim için üstüne hafif parlatıcı sürüyorum kurumaması için :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder