28 Haziran 2015

Victoria's Secret Vücut Spreyleri ( Coconut Passion Vücut Spreyi 250 ml ) (Pure Seduction Vücut Spreyi 250 ml)






           
                     Herkese güzel bir haftasonundan merhabalar:) Bugün ki blog yazımı büyük bir heyecanla yazıyorum çünkü ; ne zamandır istediğim Victoria's Secret Vücut Spreyleri artık  benim:) Uzun zamandır bulunduğum şehirde mağazasının açılmasını bekledim ve sonunda açıldığı 2. gün koşa koşa gittim :) Mağazayı iyice talan ettikten sonra vücut spreylerini tek tek denedikten sonra içlerinden en çok beğendiklerimi aldım. Yapı olarak şekerli ve vanilyalı kokular sevdiğim için seçimimi coconut passion ve pure seduction dan kullandım.Yaz aylarında ağır parfümlerden hoşlanmadığım için hafif meyveli ve  şekerli vücut spreyleri benim vazgeçilmezlerim arasında.Şimdi gelelim bu spreylerin yorumlarına:)

                  Pure Seduction Vücut Spreyi : Kırmızı erik ve tatlı frezyanın birleşimi olan bu vücut spreyi , içeriğindeki  aloevera ve sarı papatya özleri ile cildinizi besler ve nemlendirir. Kokusunu ben karpuz kokusuna benzetiyorum tabi bu benim kendi yorumum:) Kalıcılığına gelirsek fazla kalıcı değil coconut içerikle olan sprey pure seduction dan kat kat daha kalıcı...Bir daha alırmısınız derseniz ben bi hevesle aldım coconut içerikli olanını alırım ama diğer spreylerini almam çünkü fiyatına değmeyecek vücut spreyleri bunlar.Benim alma sebebim hem heves hem merak:(

                   Coconut Passion Vücut Spreyi: Zengin vanilya ve hindistan cevizi içerikli olan bu spreye bayıldım:) Hem kalıcılık hemde koku açısından benim favori spreylerimin arasına çoktan girdi bile:) Bir daha alırmısınız derseniz kesinlikle alırım.Ben genelde bu spreyleri tenime değil kıyafetlerime ve saçlarıma sıkıyorum daha etkili oluyor benden size tavsiye:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder