5 Temmuz 2015

French (Fransız Manikürü ) Nasıl yapılır ?


Herkese merhaba:) Bugün size çok severek yaptığım fransız manikürünün evde nasıl yapıldığını anlatıcam.İlk önce tırnaklarımızı küt şekilde kesiyoruz.Daha sonra herhangi bir markanın kireç beyazı ve rakı beyazı renklerini alıyoruz.Ben daha çok golden rose french manikür setindeki renkleri alıyorum.Genelde bayanlar tırnak şeridi ile bu manikürü yapıyor ama ben şerit kullanmadan yapabiliyorum gayet de düzgün duruyor.İlk önce kireç beyazı ile şerit halinde tırnakların ucuna uyguluyoruz ojeler kuruduktan sonra üstüne 2 kat rakı beyazı rengi uyguluyoruz ve işte mükemmel tırnaklar karşınızda.





Yukarıdaki resim bana aittir.İnşallah frenchlerimi beğenmişsinizdir.Normalde bakımı çok seven biri olarak frenchlere ayrı bir tutkunluğum var:) Bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder