5 Temmuz 2015

Köpeklerde pati yastığı kopması:( Badenin patisinin yastığı koptu:(


 Herkese merhaba..Daha önce yaşadığımız kötü bir durumu size anlatmak istiyorum.Badeyi dışarda gezdirdikten sonra her zaman vücudunu,tırnaklarını ve patilerini kontrol ederim.Bu seferki kontrol etmemde badenin patisinin yastığını koptuğunu gördüm.Nasıl üzüldüm nasıl üzüldüm size anlatamam.Hemen veterinerimizi aradım.Öncelikle bana sakin olmamı iyi bakıldıgında 1 hafta içerisinde iyileşeceğini söyledi.Bade yi veterinere götürdüm 3 tane krem sürdü Bener bey.Daha sonra bandajladı ayağını.Yanlız her gün bandaj açılıp o kremlerin sürülüp tekrar bandajın kapatılması gerekiyordu.Veterineri evimize çok uzak olduğundan geri kalan tedaviyi ben yapmak zorunda kaldım.Her gün ilaçlarını sürüp bandajı kapattım.Bu süre zarfında dışarı çok fazla çıkartmadım.Normalde 1 saat gezdirirken yarım saate düşürdüm zamanı.Şimdi Allah a şükürler olsun bade çok iyi..



Çok teşekkür ederim bener bey çok sağolun.Sizlerden ricam can dostlarınızı gezdirdikten sonra evde patilerini,tırnakları ve vücutlarını kontrol edin.Onların tek yardımcısı sizsiniz....Veteriner arayanlar için; kendi veterinerimide burdan tavsiye ediyorum.Veterinerimle ilgili bilgilere burdan ulaşabilirsiniz.
                                                     
                                                                   






1 yorum:

  1. Merhaba, yapilan tedaviyle pati yastigi yeniledi mi kendini?

    YanıtlaSil