5 Temmuz 2015

Köpekler egzama :( Bade egzama oldu...

Herkese merhaba.. yine daha önce yaşadığımız kötü bir durumu size anlatacağım.2,3 Ay önce badenin boynunu kaşıdıgını gördüm.Hemen boynunun altına baktım ve kabarcık şeklinde kızarıklıklar.Daha sonra sırtında da bu tarz şeylere rastladım.Hemen veterinere gittiğimizde badenin egzama oldugunu öğrendik.İlk başta badenin egzama olan yerleri traş edildi.Daha sonra renkli bir sprey sıkıldı.Bu sprey 1 hafta boyunca günde 2 defa sıkılması gerektiğinden spreyi aldım.Sprey derken bildiğiniz spreylerden değil deri ilacı olan TERRAMYCİN SPREY.Aradan 1 hafta geçtikten sonra deri iyileşti.Tabi bu süre zarfında asla ve asla badenin o yaraları kaşımaması gerekiyordu elizabet başlık takılmasını uygun gördü doktoru. 




Bade nin başlığı takınca çok huzursuz oldugunu görünce başlığı çıkardım ve badeyi 1 hafta gözümün önünden ayırmayarak kaşımamasını sağladım.Tabi siz bana bakmayın siz köpeğinize böyle bir durumda başlığı takın.Köpeğiniz huzursuz olsada çıkarmayın.Benim badeye olan zaafım yüzünden onun öyle durmasını dayanamayıp çıkarttım.Allah'a şükürler olsun şimdi çok iyiyiz...Burdan veterinerimiz Bener bey'e de çok teşekkür ediyorum.Çok sağolsun.Sayesinde bade çok iyi :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder