2 Ocak 2015

Saçlarım dökülüyor? Ne yapmalıyım? Hangi şampuanı kullanmalıyım ? organix biotin & collagen

                 






              Son 2 aydır saçlarım baya baya dökülüyor benim..Stresten mi yada sonbahar yüzünden mi bilmiyorum.Ama çözümünü buldum sanırım.Saç dökülmesinin 4 nedeni vardır 1-stres 2-genetik 3-mevsimsel.4-dış faktörler Benimkisi sanırım bu şıklardan 3 ve 4 e giriyor. Saçlarımın döküldüğünü görünce ilk yaptığım şey maşa ve saç düzleştiricisini bırakmak oldu. Ardından bol bol yeşil yapraklı sebzeler ve ceviz takviyesi.Gün içerisinde de 1,5 litre su .peki ya Bunlar yeterli mi? tabiki yeterli değil. Paraben ve sülfat  içermeyen ve keratin açısından güçlü bir şampuan seçmek. Bende uzun araştırmalar sonucunda organix biotin collagen şampuanını almaya karar verdim ve aldım.Yaklaşık 1,5 aydır kullanıyorum saç dökülmelerim ciddi oranda azaldı ve bu şampuan bildiğiniz saçınıza hacim veriyor.Kolay köpüren bir yapısı var yalnız size bir tavsiyem saçınızı yıkadıktan sonra mutlaka krem kullanın çünkü saçı keçe yapan bir şampuan bu.İçerisinde kimyasal madde içermediği için saçı böyle yapıyor.Ben çok memnunum.. sizede tavsiye ediyorum fiyatı 30 tl di yanlış hatırlamıyorsam.Sizde saçlarınıza dikkat edin  sağlıklı saçlar herşeyden daha önemli.. hoşçakalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder